FAQ
Ինչպե՞ս հաստատել փոստը:
1. Համոզվեք, որ գրանցվելիս ճիշտ էլ. հասցե եք մուտքագրել
2. Ստուգեք Սպամ, Փոստառաքումներ և այլ թղթապանակները: Կամ մուտքագրեք system@polls.expert էլեկտրոնային փոստի փնտրման տողում:
3. Եթե նամակը չկա, «կարգավորումներ» բաժնում սեղմեք «ՆԱՄԱԿՆ ԻՆՁ ՄԵԿ ԱՆԳԱՄ ԵՎՍ ՈւՂԱՐԿԵԼ» հիպերհղմանը:
Ինչպե՞ս մուտք գործել օգտահաշիվ, եթե մոռացել եմ գաղտնաբառը:
Վերականգնել գաղտնաբառը հղումով:
Ի՞նչ անել, եթե չի ստացվում մուտքգործե սոցցանցի միջոցով:
Անհրաժեշտ է օգտվել գաղտնաբառի վերականգնման գործընթացից: Մուտքանունում նշեք այն փոստը, որին կցված է սոցցանցի ձեր օգտահաշիվը:
Ինչպե՞ս փոփոխել պրոֆիլի տվյալները:
Պրոֆիլի կարգավորումներում դուք կարող եք փոփոխել Անունը, Ազգանունը, Քաղաքը: Մնացած տվյալների փոփոխման համար դուք պետք է դիմեք աջակցման ծառայություն. help.harts@polls.expert:
Ինչպե՞ս փոխել գաղտնաբառը:
Գաղտնաբառը հնարավոր է փոխել պրոֆիլի կարգավորումներում կամ հղումով:
Ինչպե՞ս հրաժարվել փոստառաքումներից
Փոստառաքումներից կարելի է հրաժարվել անձնական կաբինետում՝ ծանուցումների կարգավորումներում:
Ինչպե՞ս հեռացնել օգտահաշիվը:
Օգտահաշիվը կարելի է հեռացնել անձնական կաբինետի կարգավորումներում: Օգտահաշիվը հեռացնելիս դադարում է ձեր անձնական տվյալների մշակումը:
Օգտահաշիվն անհնար է վերականգնել:
Ինչպե՞ս վերականգնել օգտահաշիվը:
Օգտահաշիվն անհնար է վերականգնել, քանի որ օգտահաշվի հեռացման ժամանակ դադարում է ձեր անձնական տվյալների մշակումը: Բայց դուք կարող եք այլ փոստով նոր օգտահաշիվ բացել:
Կարելի՞ է մի քանի օգտահաշիվ ստեղծել:
Նախագծի կանոններով արգելվում է մի քանի ակտիվ օգտահաշվի ստեղծումը: Դա նշված է Օգտատիրոջ Համաձայնագրում: Անգամ դրական հաշվեկշռի դեպքում օգտահաշիվները կարգելափակվեն, իսկ միջոցների ելքագրումը անհնար կլինի:
Ինչի՞ համար են պետք հարցումները:
Հարցումներին մասնակցելը կարևոր ներդրում է: Ի շնորհիվ ձեզ կազմակերպությունները զարգանում են ու կատարելագործվում, իսկ աշխարհը դեպի լավն է փոխվում:
Մասնակցելով հարցումներին՝ դուք գնահատում եք պրոդուկտների ապրանքանիշերը, ծառայությունները, փաթեթավորման դիզայնը, սահմանում եք գներ ու կիսվում կարևոր գաղափարներով: Դրա համար դուք վարձահատուցում եք ստանում:
Ո՞ւր են գալիս հարցման հրավերները:
Telegram-ով, թե՞ էլեկտրոնային փոստով:
Լռելյայն բոլոր հարցումները ձեր փոստին են ուղարկվում:
Հարցումները Telegram-ում ստանալու համար միակցեք այն այստեղ:
Որքա՞ն հաճախ են հարցումները գալիս:
Հարցման հրավերները պատահականության սկզբունքով են ուղարկվում: Կարող եք օրական մի քանի հարցում ստանալ, իսկ կարող եք նաև 1-2 շաբաթ ոչ մի հարցում չստանալ:
Խորհուրդ. կանոնավոր կերպով թարմացրեք պրոֆիլային հարցումները, որպեսզի հարցումներ ավելի շատ գան:
Telegram-ում հարցումներն ավելի արագ են գալիս, բաժանորդագրվեք.
Ինչպե՞ս ստանալ ավելի շատ համապատասխանող հարցումներ:
Կանոնավոր կերպով թարմացրեք Պրոֆիլ բաժինը: Ձեր պատասխանները մեզ օգնում են ավելի հստակ ընտրել հարցումները: Անգամ չնչին փոոխությունները կարող են իրավիճակը շրջել 180º-ով:
Ինչո՞ւ հարցումը վճարված չէ:
Մենք միավորներ ենք հաշվառում այն հարցումների համար, որոնք դուք մինչև վերջ եք անցել:
Ի՞նչ է նշանակում հարցման «Չի համապաստախանել» կարգավիճակը:
Դա նշանակում է, որ հարցման համար անհրաժեշտ են այլ հետաքրքրություններով ու նախասիրություններով մասնակիցներ:
Կամ՝ ձեր խմբից մասնակիցների անհրաժեշտ քանակը լրացել է:
Ի՞նչ անել, եթե հարցման մեջ սխալ կա:
1. Անջատել ձեր սարքավորեման VPN-ը:
2. Անջատել ձեր բրաուզերի՝ գովազդի արգելափակումը:
3. Մաքրել բրաուզերի քեշը:
4. Մաքրել cookie-ները բրաուզերում:
5. Թարմացնել էջը:
Դա դեպքերի 99%-ում օգնում է:
Եթե դա չօգնեց, գրեք մեզ. help.harts@polls.expert.
Մենք անպայման ամեն ինչ կկարգավորենք:
Ի՞նչ կլինի, եթե հարցերին ազնվորեն չպատասխանել:
Համակարգը ստուգում է ձեր պատասխանները: Օրինակ, եթե դուք սխալ եք պատասխանել ստուգիչ հարցին, ապա մենք չենք հաշվի այդ հարցումը: Ավելին, հարցումների անազնիվ լրացումը կարող է ազդել ձեր վարկանիշի վրա:
Վարկանիշի մասին ավելի մանրամասն՝ այստեղ:
Ինչպե՞ս ելքագրել գումարը:
3000 AMD -ից սկսած կարելի է ելքագրել բջջային հեռախոսի հաշվեկշռին:
Ելքագրման հայտը որքա՞ն ժամանակում է մշակվում:
Դրա հաստատման պահից 14 օրվա ընթացքում:
Ինչպե՞ս հաստատել հայտը:
Հայտի ստեղծումից հետո ձեր փոստին դրա հաստատման վերաբերյալ նամակ կգա: Նամակում սեղմեք «Հաստատել» կոճակը: Այդպիսով հայտը կհաստատվի ու կանցնի մշակման:
Ի՞նչ անել, եթե հայտի հաստատման համար նամակը չի եկել:
Ստուգեք Սպամ, Փոստառաքումներ/Պրոմոակցիաներ, Հեռացվածներ և այլ թղթապանակներում: Կամ մուտքագրեք system@polls.expert էլեկտրոնային փոստի փնտրման տողում: Եթե նամակը չկա՝ գրեք մեզ. help.harts@polls.expert.
Ինչպե՞ս չեղարկել հայտը:
Հայտի չեղարկման համար գրեք մեզ. help.harts@polls.expert.
Ինչպե՞ս հրավիրել ընկերներին:
Մուտք գործեք «Բեր ընկերոջդ» բաժին, պատճենեք ռեֆերալ հղումն ու այն ուղարկեք ընկերներին:
Որքա՞ն AMD կստանամ ընկերոջ համար:
Յուրաքանչյուր ընկերոջ համար դուք կստանաք 100 AMD, հենց նա.
– հաստատի փոստը
– լրացնի պրոֆիլը
– հաջողությամբ անցնի առաջին հարցումը՝ չհաշված պրոֆիլայինները:
Որտե՞ղ տեսնեմ, թե քանի ընկեր եմ ես հրավիրել:
Հղումով ձեր կողմից հրավիրված ընկերների թիվը արտապատկերվում է «Բեր ընկերոջդ» բաժնում:
Ինչո՞ւ ընկերս ցուցակում չկա:
Եթե ցուցակում ձեր ընկերը չկա, նշանակում է, որ նա գրանցվել է ոչ ձեր հղումով:
Կարևոր է. գրանցվելիս պետք է անցում անել՝ առանց բրաուզերում հղումը փոխելու:
Ինչո՞ւ ընկերոջ համար AMD չի՞ հաշվառվել
Նշանակում է, որ ձեր ընկերը դեռևս ոչ մի հարցում չի անցել:
Հենց նա հաջողությամբ անցնի առաջին հարցումը (ոչ պրոֆիլային), 100 AMD կհաշվառվի ձեր հաշվեկշռին:
Ի՞նչ է օգտահաշվի վարկանիշը:
Վարկանիշը ներկայացնում է ձեր պատասխանների որակի մակարդակը: Մեզ համար կարևոր է, որ դուք հարցումներն անկեղծ լրացնեք, ուշադիր և մտածված:
Գրանցման պահին ձեր վարկանիշը 100% է:
Ի՞նչն է ազդում վարկանշի վրա:
Որքան բարձր է վարկանիշը, այնքան ավելի շատ են հրավերները: Ցածր է վարկանիշը՝ քիչ են հրավերները:
Ինչի՞ համար կարող է իջեցվել վարկանիշը:
Վարկանիշը կարող է իջեցվել հարցման անցման կանոնները խախտելու պատճառով:
Օրինակ.
– բաց հարցերին ոչ ինֆորմատիվ եք պատասխանում;
– պատասխաններում ցենզուրայից դուրս եք արտահայտվում;
– հարցումը չափազանց արագ ու անուշադիր եք լրացնում՝ առանց հարցերը կարդալու:
Ինչպե՞ս բարձրացնել վարկանիշը:
Եթե դուք պարտավորվում եք հետագայում անկեղծ ու մտածված, հարցերն ուշադիր կարդալով պատասխանել, մենք կարող ենք ՄԵԿԱՆԳԱՄՅԱ տարբերակով վերականգնել ձեր վարկանիշը:
Դրա համար անհրաժեշտ է դիմել աջակցման ծառայություն. help.harts@polls.expert.
Ի՞նչ անել, եթե վարկանիշը 0 է:
Եթե վարկանիշը 0 է, նշանակում է հարցումների անցման կանոնների բազմակի խախտումների պատճառով վարկանիշն իջեցվել է: Այս դեպքու, ցավոք, վարկանիշը մենք չենք կարող վերականգնել: